Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Pondělí 21.5.2018 7:36
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování

21.05.2018České Budějovice
22.05.2018Ústí nad Labem
23.05.2018Zlín
23.05.2018Opava
29.05.2018Hradec Králové


Zajímavé vzestupy

LAZJA1 460,00+2,82
UNIPE376,50+1,62
GECBA75,65+0,87
STOCK75,10+0,27
VIG678,50+0,22

Zajímavé poklesy

PEN7,40-7,50
FOREG208,00-2,80
CEZ576,00-1,62
TABAK15 100,00-1,56
AVAST69,00-1,43

Kurzovní lístek

EURdolu25,590-0,11
HUFnahoru8,055+0,23
JPYdolu19,576-0,09
PLNstejne5,9580,00
USDdolu21,718-0,33

demo-e-broker

Indexy

Pro úplné zobrazení je nutné mít nainstalován Flash Player, dostupný např. zde.

Flash | Obrázek

PXdolu-0,261 104,5618.05.18
RMdolu-0,501 460,5318.05.18
DJIAstejne0,0024 715,0918.05.18
NASDAQdolu-0,387 354,3418.05.18
SP500dolu-0,262 712,9718.05.18
DAXdolu-0,2813 077,7218.05.18
WIG20dolu-0,592 461,2129.12.17


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz