Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Altria reportovala za 1Q výsledky v souladu s očekáváním a potvrdila celoroční výhled
25.04. 15:23 Fio - Deutsche Bank v hovoru po výsledcích za 1Q oznámila, že je v pozici diskutovat o zpětném odkupu akci
25.04. 14:27 Fio - Ford v 1Q zvyšuje výrobu vozů se spalovacími motory na úkor těch s elektrickými
25.04. 13:11 Fio - Konferenční hovor Monety k výsledkům za 1Q: Potenciál pro výplatu nadbytečného kapitálu
25.04. 13:07 Fio - IBM s výsledky za 1Q oznámila akvizici společnost HashiCorp za celkovou cenu 6,4 mld. USD
25.04. 11:10 Fio