Kofola ČeskoSlovensko začne distribuovat tři české značky minerálních vod
Výrobce nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko začne pro český a slovenský trh distribuovat tři české značky minerálních vod (Bílinská Kyselka a další dvě značky). Informovala o tom agentura Bloomberg. Příspěvek do tržeb se bude podle Kofoly pohybovat v řádu desítek miliónů korun ročně. To podle našich odhadů naznačuje pozitivní vliv do EBITDA v řádu jednotek miliónů korun. Příspěvek do celkového hospodaření plynoucí z této nové spolupráce tak hodnotíme jako nepříliš významný. Rozšíření portfolia nabízených produktů však může podle našeho názoru v budoucnu nadále upevnit pozici Kofoly zejména v segmentu HoReCa (gastro segment – restaurace, hospody) s příznivým dopadem do celkových tržeb a zisků. I menší spolupráce týkající se distribuce produktů tak podle našeho názoru dává z celkového pohledu smysl. Zprávu hodnotíme mírně pozitivně.
Jan Raška, analytik, Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Valná hromada České zbrojovky se bude konat mimo zasedání, bude se hlasovat o emisi nových akcií
26.02. 09:47 Fio - Akciový výhled
26.02. 08:50 Fio - Erste Group: Výsledky hospodaření za Q4/2020
26.02. 08:50 Fio - Denní report - čtvrtek 25.02.2021
25.02. 22:13 Fio - Růst tržních výnosů tlačí Wall Street dolů, Nasdaq -2,2%
25.02. 20:13 Fio