Kofola ČeskoSlovensko začne distribuovat tři české značky minerálních vod
Výrobce nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko začne pro český a slovenský trh distribuovat tři české značky minerálních vod (Bílinská Kyselka a další dvě značky). Informovala o tom agentura Bloomberg. Příspěvek do tržeb se bude podle Kofoly pohybovat v řádu desítek miliónů korun ročně. To podle našich odhadů naznačuje pozitivní vliv do EBITDA v řádu jednotek miliónů korun. Příspěvek do celkového hospodaření plynoucí z této nové spolupráce tak hodnotíme jako nepříliš významný. Rozšíření portfolia nabízených produktů však může podle našeho názoru v budoucnu nadále upevnit pozici Kofoly zejména v segmentu HoReCa (gastro segment – restaurace, hospody) s příznivým dopadem do celkových tržeb a zisků. I menší spolupráce týkající se distribuce produktů tak podle našeho názoru dává z celkového pohledu smysl. Zprávu hodnotíme mírně pozitivně.
Jan Raška, analytik, Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Altria reportovala za 1Q výsledky v souladu s očekáváním a potvrdila celoroční výhled
25.04. 15:23 Fio - Deutsche Bank v hovoru po výsledcích za 1Q oznámila, že je v pozici diskutovat o zpětném odkupu akci
25.04. 14:27 Fio - Ford v 1Q zvyšuje výrobu vozů se spalovacími motory na úkor těch s elektrickými
25.04. 13:11 Fio - Konferenční hovor Monety k výsledkům za 1Q: Potenciál pro výplatu nadbytečného kapitálu
25.04. 13:07 Fio - IBM s výsledky za 1Q oznámila akvizici společnost HashiCorp za celkovou cenu 6,4 mld. USD
25.04. 11:10 Fio