Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - středa 17.04.2024
17.04. 22:21 Fio - United Airlines se ve výhledu s výsledky za 1Q snaží snížit obavy ohledně dodávek letadel Boeing
17.04. 17:10 Fio - ASML reportoval výsledky za 1Q, i přes slabší výsledky společnost potvrdila roční výhled
17.04. 16:35 Fio - Pražská burza na kladné nule
17.04. 16:34 Fio - Dividenda společnosti CTP v roce 2024 a dalších letech
17.04. 14:34 Fio