Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - čtvrtek 18.04.2024
18.04. 22:10 Fio - Pražská burza v závěru dne +0,18 %
18.04. 16:35 Fio - TSMC reportuje v 1Q meziroční růst po rozmachu umělé inteligence
18.04. 11:36 Fio - Dividenda Colt CZ Group v roce 2024 a dalších letech (+ komentář analytika)
18.04. 11:09 Fio - Akciový výhled
18.04. 08:55 Fio