Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Páteční obchodování skončilo na pozitivní vlně
31.10. 21:02 Fio - Trh v USA začíná ztrácet dech, ale stále se lehce zelená
31.10. 17:54 Fio - Denní report - pátek 31.10.2025
31.10. 17:05 Fio - Pražskou burzu v závěru týdne hnala po výsledcích Erste
31.10. 16:33 Fio - AbbVie vykázala za 3Q smíšené tržby ze svých léků a zvýšila čtvrtletní dividendu
31.10. 16:29 Fio





