Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Pražská burza v závěru dne +0,18 %
18.04. 16:35 Fio - TSMC reportuje v 1Q meziroční růst po rozmachu umělé inteligence
18.04. 11:36 Fio - Dividenda Colt CZ Group v roce 2024 a dalších letech (+ komentář analytika)
18.04. 11:09 Fio - Akciový výhled
18.04. 08:55 Fio - Denní report - středa 17.04.2024
17.04. 22:21 Fio