Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Boeing spálil za 1Q méně hotovosti, než analytici čekali
24.04. 17:29 Fio - Pražská burza ve středu v poklesu
24.04. 17:01 Fio - Čísla za 2Q provozovatele sítě elektronických plateb VISA potěšila analytiky
24.04. 14:59 Fio - Tesla reportovala dle analytiků lepší čísla za 1Q, než se trh obával
24.04. 12:48 Fio - Akciový výhled
24.04. 08:57 Fio