Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Pražskou burzu táhly akcie VIG
09.12. 16:48 Fio - Potravinářská společnost Campbell’s reportovala za 1Q a oznámila dohodu o koupi podílu v La Regina
09.12. 14:32 Fio - Prodejce autodílů AutoZone zveřejnil porovnatelné tržby za 1Q, které zaostaly za očekáváním
09.12. 14:19 Fio - Akciový výhled
09.12. 08:58 Fio - Denní report - pondělí 08.12.2025
08.12. 22:07 Fio





