ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Lockheed Martin reportoval výsledky, zisk na akcii klesl kvůli ztrátám v letectví a divizi Sikorsky
22.07. 17:27 Fio - Pražská burza klesala s negativním zahraničním sentimentem
22.07. 16:26 Fio - Philip Morris International oznámil výsledky za 2Q, organické tržby vzrostly méně než se očekávalo
22.07. 15:42 Fio - Coca-Cola reportovala výsledky za 2Q a zvýšila výhled porovnatelného zisku na akcii
22.07. 14:53 Fio - Akciový výhled
22.07. 09:01 Fio