ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Potravinářská společnost Campbell’s reportovala za 1Q a oznámila dohodu o koupi podílu v La Regina
09.12. 14:32 Fio - Prodejce autodílů AutoZone zveřejnil porovnatelné tržby za 1Q, které zaostaly za očekáváním
09.12. 14:19 Fio - Akciový výhled
09.12. 08:58 Fio - Denní report - pondělí 08.12.2025
08.12. 22:07 Fio - Americké akcie v úvodu týdne ztrácejí
08.12. 20:02 Fio





