Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Wall Street končí smíšeně, S&P 500 popáté za sebou v záporu
18.04. 22:06 Fio - Americké indexy se přehouply do záporu
18.04. 20:23 Fio - Německá burza uzavřela růstově, Sartorius po výsledcích odepisuje
18.04. 17:41 Fio - USA: Zásoby zemního plynu podle EIA vzrostly o 50 mld. kub. stop při očekávání růstu o 53 mld.
18.04. 16:31 Fio - USA: Prodeje existujících domů v březnu meziměsíčně poklesly o 4,3 % při očekávání poklesu o 4,1 %
18.04. 16:07 Fio