Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Americké indexy otevírají v záporných hodnotách
25.04. 15:56 Fio - USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 20. dubnu klesly na 207 tis. při očekávání 215 tis.
25.04. 14:57 Fio - USA: Velkoobchodní zásoby v březnu dle předběžných dat klesly o 0,4 % při očekávání růstu o 0,3 %
25.04. 14:57 Fio - USA: Růst HDP za 1Q dle předběžných dat mezikvartálně na 1,6 % při očekávání 2,5 %
25.04. 14:56 Fio - Zámořské futures v záporných číslech
25.04. 14:53 Fio