Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- S&P 500 uzavírá pod 5 000b.
19.04. 22:06 Fio - Smíšené obchodování v USA
19.04. 19:00 Fio - Německá burza uzavřela týden v červeném
19.04. 17:49 Fio - Americké trhy otevírají smíšeně
19.04. 16:17 Fio - Americké futures v záporných hodnotách
19.04. 15:05 Fio