Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Vývoj měnových párů: Frank posiluje proti koruně o 0,62 %
19.04. 10:49 Fio - Vývoj cen komodit: Pšenice (+1,36 %), kukuřice (+1,05 %)
19.04. 10:49 Fio - Německá burza otevírá ve ztrátě
19.04. 09:34 Fio - Pražská burza otevírá růstově
19.04. 09:32 Fio - Asijské akcie odepisovaly po obnově obav ohledně blízkého východu a delších vysokých sazeb v USA
19.04. 09:08 Fio