Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Široký index S&P 500 rostl o 0,11 %, opět posunul rekord
28.03. 21:38 Fio - Americké trhy s malými změnami
28.03. 19:04 Fio - Německá burza před svátky uzavřela obchodování na zelené nule
28.03. 18:21 Fio - USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v březnu klesl na -7 b. při odhadu poklesu na -5 b.
28.03. 16:01 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 22. 3. klesly o 36 mld. kubických stop při očekávání poklesu o 27 mld.
28.03. 15:48 Fio