Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Široký index S&P 500 rostl o 0,11 %, opět posunul rekord
28.03. 21:38 Fio - Americké trhy s malými změnami
28.03. 19:04 Fio - Německá burza před svátky uzavřela obchodování na zelené nule
28.03. 18:21 Fio - USA: Index výrobní aktivity kansaského Fedu v březnu klesl na -7 b. při odhadu poklesu na -5 b.
28.03. 16:01 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 22. 3. klesly o 36 mld. kubických stop při očekávání poklesu o 27 mld.
28.03. 15:48 Fio