Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- S&P 500 uzavírá pod 5 000b.
19.04. 22:06 Fio - Smíšené obchodování v USA
19.04. 19:00 Fio - Německá burza uzavřela týden v červeném
19.04. 17:49 Fio - Americké trhy otevírají smíšeně
19.04. 16:17 Fio - Americké futures v záporných hodnotách
19.04. 15:05 Fio