Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
07.11.2006 09:45:00
|
Fio banka
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Autor: Chádí El-Moussawi
Poslední zprávy
- Německo: Index IFO podnikatelského klimatu v dubnu na 89,4 b. při očekávání 88,8 b.
24.04. 11:01 Fio - Vývoj měn komodit: Zemní plyn (+0,86 %), měď (+0,65 %), pšenice (-0,58 %)
24.04. 10:57 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 25,24
24.04. 10:56 Fio - Americký senát včera schválil balík pomoci pro Ukrajinu, Tchaj-wan a Izrael (+komentář analytika)
24.04. 10:00 Fio - Frankfurt v úvodu roste, Infineon roste pod pozitivním sentimentem v polovodičovém průmyslu
24.04. 09:46 Fio