OMD: 3,2% nárůst reklamních výdajů v roce 2009
Dle mediální agentury OMD celkové čisté reklamní výdaje v ČR vzrostou v roce 2009 o 3,2 % r/r na 29,6 mld. Kč. Největší podíl tradičně připadne na reklamu v TV, která se zvýší o 3,7 % r/r na 11,9 mld. Kč (40,2 % celkových výdajů; +0,2 p.b. r/r). Nejdynamičtějším médiem je v současnosti internet, který by...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Malé a střední podniky pod tlakem
Optimismus u akcií narostl
Akcionáři Tesly zažívají v posledních týdnech nepěkné chvíle
Téměř půl milionu státních zaměstnanců by mělo ve druhém pololetí dostat přidáno. Před...
Teploty v Česku v nadcházejících dnech opět klesnou k nule a zejména v noci a ráno může i...
Evropská unie sice slibuje volný pohyb osob, zboží, kapitálu a velký jednotný trh. Podle...
Copyright © 2024. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.