Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
10.04.2024 | České Budějovice |
11.04.2024 | Pardubice |
11.04.2024 | Ostrava |
15.04.2024 | Olomouc |
15.04.2024 | Hradec Králové |
Akcionáři Tesly zažívají v posledních týdnech nepěkné chvíle
Snížení evropských úrokových sazeb v červnu?
Insideři prodávají
Zástupci koalice i opozice se po čtvrteční schůzce na Hradě s prezidentem Petrem Pavlem...
Energetická společnost ČEZ od dubna sníží ceny elektřiny a plynu s fixací. Oproti...
Francouzský maloobchodní řetězec Casino dokončil finanční restrukturalizaci a kontrolu nad...
Copyright © 2024. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.