Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím...celý text
Lituji, tato stránka je přístupná pouze registrovaným uživatelům.
Přihlášení
Registrace
Malé a střední podniky pod tlakem
Optimismus u akcií narostl
Akcionáři Tesly zažívají v posledních týdnech nepěkné chvíle
Mráz v Česku v posledních dnech napáchal velké škody ovocnářům. Ministr zemědělství...
Zaměstnanci státu by na tom s odměňováním neměli být nejhůř, řekl v pořadu Události,...
Ceny bytů rostou a v Praze podle developerů za poslední dekádu zdražil metr čtvereční...
Copyright © 2024. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.