Uživatel nepřihlášen | Přihlásit se | Zaregistrovat se
Pondělí 21.7.2025 11:24
Akcie.cz»Zpravodajství»Novinky z trhů»Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

Zpravodajství

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %

21.01.2015 08:50:53 | Fio banka
Televizní reklama zůstala nejrychleji rostoucím mediálním kanálem, za celý rok 2014 vzrostl hrubý objem televizní reklamy o 3,376 mld. Kč na 31,178 mld. Kč.

Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.

Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.

Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).

Zdroj: MediaGuru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor: Jan Tománek

Poslední zprávy

Právě diskutujete

Škola investování


Zajímavé vzestupy

MACIN290,00+5,07
VER1 609,50+2,84
BABMMCIU220,00+2,80
PKO476,00+2,72
EFORU388,00+2,11

Zajímavé poklesy

TOMA1 330,00-5,00
BABKOFOL510,00-3,77
BABWOOSP114,00-3,39
ATOMT38,00-2,56
KARIN140,00-2,10

Kurzovní lístek

EURnahoru24,625+0,06
HUFdolu6,173-0,04
JPYnahoru14,235+0,49
PLNdolu5,795-0,08
USDnahoru21,124+0,70

demo-e-broker

Indexy

18.07.2025 - 21.07.2025
Graf - SPC

PXdolu-0,152 185,3211:23:21
RMnahoru+0,31584,4810:40:04
DJIAdolu-0,3244 342,1918.07.25
NASDAQdolu-0,0420 876,8318.07.25
SP500stejne0,004 357,7322.09.21
DAXnahoru+0,0724 306,9211:02:33


Odborné články

Ekonomika ČT24.cz