Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Moneta: Trigon Dom Maklerski zvyšuje cílovou cenu na 142,4 Kč s novým doporučením "sell"
21.07. 11:16 Fio - ČEZ: Trigon Dom Maklerski snížil cílovou cenu na 962,5 Kč a ponechal doporučení na „sell“
21.07. 11:11 Fio - CTP: Trigon Dom Maklerski zvyšuje cílovou cenu na 21 EUR se stávajícím doporučením "buy"
21.07. 11:09 Fio - Erste: Trigon Dom Maklerski zvyšuje cílovou cenu na 80,5 EUR se stávajícím doporučením "hold"
21.07. 11:09 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-4,82 %), stříbro (+0,91 %), kukuřice (-0,82 %)
21.07. 10:36 Fio