Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 %
Výdaje na televizní reklamu za rok 2014 vzrostly o 12,14 % oproti roku 2013 na 31,178 mld. Kč. Objem výdajů na reklamu ve všech sledovaných médiích meziročně vzrostl o 4,8 % na 65,716 mld. Kč.
Televizní reklama byla jediným mediatypem, který dosáhl dvojciferného růstu. Investice do reklamy v rádiích vzrostly o 3,74 %, zatímco reklamy v tisku (meziročně -3,00 %), display reklamy na Internetu (meziročně -0,07 %), Out Of Home reklamy (-1,02 %) zaznamenaly pokles.
Největším reklamním zadavatelem za rok 2014 se stala společnost Unilever (1,54 mld. Kč), Lidl (1,12 mld. Kč) a Procter & Gamble (0,95 mld. Kč).
Zdroj: MediaGuru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza uzavřela úterní seanci růstem, Deutsche Post hrozí pokuta za „greenwashing“
29.07. 18:29 Fio - USA: Spotřebitelská důvěra podle Conference Board v červenci na 97,2 b. při očekávání 96 b.
29.07. 16:29 Fio - USA: Nové pracovní pozice dle JOLTs v červnu na 7437 tis. při očekávání 7525 tis.
29.07. 16:27 Fio - USA: Index cen domů dle FHFA v květnu meziměsíčně klesl o 0,2 % podle očekávání
29.07. 16:26 Fio - Americké indexy se v úvodu obchodují smíšeně v záplavě výsledkových reportů
29.07. 16:16 Fio