Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - pátek 19.09.2025
19.09. 22:23 Fio - Pražská burza v závěru týdne navyšovala zisky, CSG potenciálně zalistuje akcie v Praze
19.09. 16:33 Fio - FedEx reportoval lepší než očekávanou ziskovost, spin-off je plánován na konec FY 2026
19.09. 11:18 Fio - Akciový výhled
19.09. 09:03 Fio - Trh končí v zeleném
18.09. 22:00 Fio