Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
-   Hims & Hers zveřejnila výsledky za 3Q, společnost jedná o zahrnutí léku Wegovy do své nabídky
04.11. 12:57 Fio -   Výrobce mobilního příslušenství FIXED.zone zveřejnil v rámci Start Day výsledky za 1H
04.11. 12:32 Fio -   Palantir překonal ve 3Q očekávání a navýšil výhled, analytici vyjádřili obavy ohledně valuace
04.11. 11:00 Fio -   Akciový výhled
04.11. 08:56 Fio -   Trh v USA zakončil smíšeně
03.11. 22:05 Fio 





