Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- PepsiCo za 2Q reportovalo tržby i očištěný zisk na akcii nad očekáváním Wall Street
17.07. 13:12 Fio - Goldman Sachs reportoval dobré výsledky za 2Q díky rekordním výnosům z obchodování s akciemi
17.07. 11:28 Fio - Výrobce polovodičů TSMC reportoval za 2Q nad očekáváním a navýšil celoroční výhled růstu výnosů
17.07. 10:09 Fio - Akciový výhled
17.07. 08:59 Fio - Denní report - středa 16.07.2025
16.07. 22:30 Fio