Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Index PX v úvodu týdne opět posunul historické maximum výše
28.07. 16:34 Fio - Colt CZ: dohoda mezi USA a EU přináší 15% celní sazbu
28.07. 10:24 Fio - Index DAX v úvodu obchodování posiluje po uzavření celní dohody mezi USA a EU
28.07. 09:35 Fio - Akciový výhled
28.07. 08:59 Fio - USA a EU se dohodly na 15% clech na většinu evropského exportu včetně automobilů
28.07. 08:57 Fio