Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Pražská burza stoupla na nové historické maximum
29.07. 16:32 Fio - Fintech SoFi Technologies reportoval za 2Q nad očekáváním a navýšil celoroční výhled
29.07. 15:10 Fio - PayPal reportoval za 2Q a navýšil roční výhled
29.07. 14:54 Fio - Pojišťovna UnitedHealth reportovala za 2Q, vysoké náklady na lékařskou péči zasahují ziskovost
29.07. 13:56 Fio - Projekce hospodaření Komerční banky za 2Q 2025
29.07. 10:47 Fio