Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Bank of America ve 2Q pozitivně překvapila výnosy z obchodovaní
16.07. 17:39 Fio - Morgan Stanley reportoval výsledky hospodaření za 2Q
16.07. 17:19 Fio - Pražská burza ztratila
16.07. 16:33 Fio - Výrobce litografických zařízení ASML překonal očekávání u objednávek, výhled na 2026 zůstává nejistý
16.07. 09:45 Fio - Akciový výhled
16.07. 09:02 Fio