Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Domino’s Pizza reportovala za 2Q porovnatelné tržby nad očekáváním Wall Street
21.07. 15:17 Fio - Verizon zveřejnil výsledky za 2Q nad očekáváním analytiků a zvýšil celoroční výhled
21.07. 13:45 Fio - Ryanair reportoval výsledky za 1Q, které překonaly očekávání
21.07. 11:58 Fio - Stellantis reportoval předběžné výsledky za 1H
21.07. 10:03 Fio - Akciový výhled
21.07. 09:00 Fio