Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Akciový výhled
25.07. 09:00 Fio - Technologický sektor táhl dnešní růst
24.07. 22:01 Fio - Trh je po absorbování dat smíšený
24.07. 19:02 Fio - Deutsche Bank reportovala za 2Q nad očekáváním, bankovní dům je na cestě splnit celoroční cíle
24.07. 17:44 Fio - Colt CZ bude i nadále dodávat zbraně české armádě, s Ministerstvem obrany podepíše novou smlouvu
24.07. 17:26 Fio