Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- IBM zveřejnilo výsledky za 2Q, výnosy ze softwaru zaostaly za očekáváním
24.07. 14:32 Fio - Chipotle Mexican Grill reportoval za 2Q a snížil výhled porovnatelných tržeb
24.07. 14:17 Fio - Konferenční hovor Monety k 2Q: potenciál překonat výhled letošního čistého zisku až o 400 mil. Kč
24.07. 13:57 Fio - Tesla reportovala výsledky pod odhady, meziroční růst zaznamenal segment služeb
24.07. 11:41 Fio - Alphabet reportoval solidní výsledky, konglomerát plánuje ještě více investovat do infrastruktury
24.07. 11:27 Fio