Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - středa 30.07.2025
30.07. 22:38 Fio - EA reportovala za 1Q čisté objednávky nad očekáváním a potvrdila celoroční výhled
30.07. 17:49 Fio - Pražská burza v tomto týdnu potřetí navyšuje historické maximum
30.07. 16:34 Fio - Společnost Garmin oznámila výsledky za 2Q nad odhady a navýšila celoroční výhled
30.07. 16:01 Fio - Kraft Heinz reportoval za 2Q, čistý zisk byl výrazně negativně ovlivněn jednorázovou položkou
30.07. 14:52 Fio