Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Akciový výhled
30.07. 08:56 Fio - Denní report - úterý 29.07.2025
29.07. 22:07 Fio - Americké akcie mírně oslabují
29.07. 19:43 Fio - Očištěná provozní marže přepravní společnosti UPS ve 2Q trh nepotěšila
29.07. 17:59 Fio - Spotify reportovalo ztrátu, výhled na 3Q zaostal za odhady analytiků
29.07. 17:08 Fio