Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - pátek 18.07.2025
18.07. 22:29 Fio - Americké akcie v pátek mírně oslabují
18.07. 19:20 Fio - Pražská burza v závěru týdne zakončila na kladné nule
18.07. 16:28 Fio - Společnost Schlumberger vykázala za 2Q očištěný zisk na akcii v souladu s očekáváním
18.07. 16:00 Fio - American Express reportoval za 2Q a zisk na akcii je opět nad očekáváním
18.07. 14:56 Fio