Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- General Electric Aerospace reportoval za 2Q nad očekáváním a navýšil celoroční i dlouhodobý výhled
17.07. 17:16 Fio - Pražská burza rostla s pozitivním sentimentem na západoevropských trzích
17.07. 16:39 Fio - Abbott Laboratories ve 2Q podle očekávání, výhled hospodaření však trh nepotěšil
17.07. 14:58 Fio - PepsiCo za 2Q reportovalo tržby i očištěný zisk na akcii nad očekáváním Wall Street
17.07. 13:12 Fio - Goldman Sachs reportoval dobré výsledky za 2Q díky rekordním výnosům z obchodování s akciemi
17.07. 11:28 Fio