Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Smíšené výsledky LVMH za 2Q, móda zklamala a ostatní segmenty překvapily pozitivně
25.07. 11:22 Fio - Volkswagen snížil výhled na rok 2025, výsledky Audi a Porsche negativně ovlivnila cla
25.07. 11:16 Fio - Akcie na frankfurtské burze oslabují, reportovaly Volkswagen, Deutsche Börse a Puma
25.07. 09:57 Fio - Intel ve 2Q překonal očekávání na tržbách, marže však zaostaly
25.07. 09:41 Fio - Akciový výhled
25.07. 09:00 Fio