Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Trh je po absorbování dat smíšený
24.07. 19:02 Fio - Deutsche Bank reportovala za 2Q nad očekáváním, bankovní dům je na cestě splnit celoroční cíle
24.07. 17:44 Fio - Colt CZ bude i nadále dodávat zbraně české armádě, s Ministerstvem obrany podepíše novou smlouvu
24.07. 17:26 Fio - Pražská burza rostla, index PX na historickém maximu
24.07. 16:39 Fio - Čistý přírůstek zákazníků T-Mobile US ve 2Q překonal očekávání, operátor navýšil celoroční výhled
24.07. 16:13 Fio