Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Pražská burza posílila
23.07. 16:49 Fio - Moody´s reportovalo výsledky za 2Q a zvýšilo výhled očištěného zisku na akcii
23.07. 16:25 Fio - Thermo Fisher Scientific ve 2Q mírně překonal odhad zisku na akcii a lehce navýšil roční výhled
23.07. 15:01 Fio - AT&T reportovalo solidní výsledky za 2Q, celoroční výhled očištěného zisku na akcii trh zklamal
23.07. 14:56 Fio - Intuitive Surgical reportoval za 2Q, významný růst výnosů byl vyvážen výhledem očištěné hrubé marže
23.07. 12:00 Fio