Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Trhy končí hluboko v červeném
01.08. 22:03 Fio - Indexy pod tlakem cel a zpráv z trhu
01.08. 19:28 Fio - Denní report - pátek 01.08.2025
01.08. 16:52 Fio - Pražská burza spolu se zahraničím klesala
01.08. 16:36 Fio - Chevron reportoval rekordní produkci ropy, segment upstreamu zaostal za odhady
01.08. 16:21 Fio