Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Pražská burza posiluje, zítra před trhem oznámí své výsledky Moneta
23.07. 09:39 Fio - Akciový výhled
23.07. 08:58 Fio - Denní report - úterý 22.07.2025
22.07. 22:06 Fio - Lockheed Martin reportoval výsledky, zisk na akcii klesl kvůli ztrátám v letectví a divizi Sikorsky
22.07. 17:27 Fio - Pražská burza klesala s negativním zahraničním sentimentem
22.07. 16:26 Fio