Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Pražská burza spolu se zahraničím klesala
01.08. 16:36 Fio - Chevron reportoval rekordní produkci ropy, segment upstreamu zaostal za odhady
01.08. 16:21 Fio - Exxon Mobil reportoval očištěný zisk na akcii za 2Q nad očekávání
01.08. 16:21 Fio - KLA reportovala za 4Q a volný peněžní tok je rekordní dle očekávání
01.08. 15:30 Fio - Konferenční hovor Erste Group k výsledkům za 2Q: Budování kapitálu na akvizici Santander Bank Polska
01.08. 15:13 Fio