Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Společnost AbbVie zveřejnila výsledky za 2Q a mírně navýšila výhled očištěného zisku na akcii
31.07. 16:57 Fio - Pražská burza přerušila růstovou sérii
31.07. 16:24 Fio - Mastercard reportoval za 2Q lepší než očekávaný očištěný zisk na akcii
31.07. 16:20 Fio - Americké akcie posilují, reportovaly Microsoft, Meta, Mastercard, CVS a proběhlo IPO Figma
31.07. 16:19 Fio - Projekce hospodaření Erste Group za 2Q 2025
31.07. 15:35 Fio