Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Projekce hospodaření Komerční banky za 2Q 2025
29.07. 10:47 Fio - EssilorLuxottica v 1H dle očekávání, tržby z brýlí Ray-Ban Meta se meziročně více než ztrojnásobily
29.07. 10:44 Fio - Stellantis reportoval výsledky za 1H a výhled na rok 2025
29.07. 10:40 Fio - Akciový výhled
29.07. 08:56 Fio - Denní report - pondělí 28.07.2025
28.07. 22:24 Fio