CME: Odhady reklamních výdajů
Podle TNS Media Inteligence hrubé reklamní výdaje v TV v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku vzrostly o 6,9 % r/r na 19,9 mld. Kč. Výdaje za celý trh klesly o 3,2 % r/r na 42 mld. Kč. Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou o 20-30 % a dle mediální agentury OMD o 25 % (z toho TV o 27%). OMD čeká pokles u TV reklamy i příští rok (-13 %) a zotavení až v roce 2011.
Dle CME letos trh s TV reklamou v ČR klesne o 23 %, ale příjmy CME jen o 20 % (zvýšení tržního podílu). V roce 2010 CME očekává růst trhu o 6 %. Náš odhad je 2 %, přičemž riziko představuje pomalé zotavení ekonomiky. Výše uvedené skutečnosti jsou již trhu známy.
Poslední zprávy
- Pražská burza spolu se zahraničím klesala
01.08. 16:36 Fio - Chevron reportoval rekordní produkci ropy, segment upstreamu zaostal za odhady
01.08. 16:21 Fio - Exxon Mobil reportoval očištěný zisk na akcii za 2Q nad očekávání
01.08. 16:21 Fio - KLA reportovala za 4Q a volný peněžní tok je rekordní dle očekávání
01.08. 15:30 Fio - Konferenční hovor Erste Group k výsledkům za 2Q: Budování kapitálu na akvizici Santander Bank Polska
01.08. 15:13 Fio