CME: Odhady reklamních výdajů
Podle TNS Media Inteligence hrubé reklamní výdaje v TV v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku vzrostly o 6,9 % r/r na 19,9 mld. Kč. Výdaje za celý trh klesly o 3,2 % r/r na 42 mld. Kč. Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou o 20-30 % a dle mediální agentury OMD o 25 % (z toho TV o 27%). OMD čeká pokles u TV reklamy i příští rok (-13 %) a zotavení až v roce 2011.
Dle CME letos trh s TV reklamou v ČR klesne o 23 %, ale příjmy CME jen o 20 % (zvýšení tržního podílu). V roce 2010 CME očekává růst trhu o 6 %. Náš odhad je 2 %, přičemž riziko představuje pomalé zotavení ekonomiky. Výše uvedené skutečnosti jsou již trhu známy.
Poslední zprávy
- Denní report - středa 23.07.2025
23.07. 22:20 Fio - Hasbro reportovalo solidní výsledky za 2Q, čistý zisk byl negativně ovlivněn jednorázovou položkou
23.07. 17:54 Fio - Pražská burza posílila
23.07. 16:49 Fio - Moody´s reportovalo výsledky za 2Q a zvýšilo výhled očištěného zisku na akcii
23.07. 16:25 Fio - Thermo Fisher Scientific ve 2Q mírně překonal odhad zisku na akcii a lehce navýšil roční výhled
23.07. 15:01 Fio