Hmmmm, lákavé, říká nepoučitelný retail po 6 měsících býka: Základní chyby "malých
Trhy zažily již hezkou řádku měsíců utěšeného růstu – z býka se stal bezmála domácí mazlíček, z makléřských slovníků pomalu mizí vulgarismy a poslední dávky antidepresiv dobírají dokonce i drobní investoři. Ti předvídavější mají na kontě už slušný výnos, obchodníkům pak vyrostl tradiční (byť nikdy nepřiznaný) argument pro zlanaření širokých mas retailu do pozic: Historický růst. Jak uvádí zámořský analytik McSherry z Cuttone & Co., retail má tendenci vstupovat masově na trh v ten nejnevhodnější okamžik, resp. drobný investor má „čich“ na to, nakoupit co nejdráže. „Nákupy retailu jsou cosi jako polibek smrti,“ říká...
Retail chce do pozic - blíží se lokální maximum? A co dělají invetoři špatně? Čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/hmmmm-lakave-rikaji-nepoucitelne-masy-retailu-po-6-mesicich-byka-polibek-smrti-a-zakladni-chyby-tech-malych.html
Poslední zprávy
- Kraft Heinz reportoval za 2Q, čistý zisk byl výrazně negativně ovlivněn jednorázovou položkou
30.07. 14:52 Fio - Booking reportoval výsledky za 2Q nad očekáváním, výhled na 3Q však analytici vnímají jako zklamání
30.07. 13:50 Fio - Starbucks zveřejnil výsledky za 3Q, společnost nadále pracuje na otočení trendu pod novým CEO
30.07. 12:05 Fio - Visa ve 3Q zaznamenala dvouciferný růst výnosů, výhled na celý rok ponechala beze změny
30.07. 11:45 Fio - Adidas ve 2Q nenaplnil odhad trhu na úrovni tržeb
30.07. 11:05 Fio