Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Wall Street nakonec v záporu
31.07. 22:14 Fio - Wall Street míří vstříc novým maximům
31.07. 20:00 Fio - Frankfurtská burza neudržela zisky a zakončuje seanci poklesem
31.07. 18:21 Fio - USA: Zásoby plynu podle EIA k 25. červenci vzrostly o 48 mld. kubických stop při očekávání 41 mld.
31.07. 17:01 Fio - USA: Index nákladů práce ve 2Q vzrostl o 0,9 % při očekávání růstu o 0,8 %
31.07. 15:12 Fio