Kvůli vyšším nákladům na reklamu Pumě klesl zisk
Zisk společnosti Puma AG za druhý kvartál utrpěl propad o 15%, když německá společnost utratila více peněz na reklamách a výzkumu. Čistý zisk se propadl na 50,1 mil. EUR (3,03 EUR na akcii) z 58,9 mil EUR o rok dříve. Puma potvrdila, že v tomto roce předpokládá pokles zisku kvůli nákladům spojených s investicemi do své obchodní značky. Firma sponzorovala pět afrických týmů, které se kvalifikovaly na mistrovství světa a samotný turnaj firmě přispěl 38% z kvartálních výnosů. Akcie Pumy na to dnes reagovaly poklesem o 1,9% na 279,69 EUR za akcii a za tento rok akcie vynesly 13%.
Poslední zprávy
- Vývoj cen komodit: Ropa (-0,78 %), stříbro (-0,64 %)
30.07. 13:43 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/CZK 24,57
30.07. 13:43 Fio - USA: Index žádostí o hypotéky MBA k 25. červenci klesl o 3,8 %
30.07. 13:03 Fio - Eurozóna: HDP ve 2Q dle předběžných dat meziročně vzrostl o 1,4 % při očekávání růstu o 1,2 %
30.07. 11:16 Fio - Eurozóna: Spotřebitelská důvěra v červenci dle konečných dat na -14,7 b.
30.07. 11:13 Fio