ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Společnost AbbVie zveřejnila výsledky za 2Q a mírně navýšila výhled očištěného zisku na akcii
31.07. 16:57 Fio - Pražská burza přerušila růstovou sérii
31.07. 16:24 Fio - Mastercard reportoval za 2Q lepší než očekávaný očištěný zisk na akcii
31.07. 16:20 Fio - Americké akcie posilují, reportovaly Microsoft, Meta, Mastercard, CVS a proběhlo IPO Figma
31.07. 16:19 Fio - Projekce hospodaření Erste Group za 2Q 2025
31.07. 15:35 Fio