ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Starbucks zveřejnil výsledky za 3Q, společnost nadále pracuje na otočení trendu pod novým CEO
30.07. 12:05 Fio - Visa ve 3Q zaznamenala dvouciferný růst výnosů, výhled na celý rok ponechala beze změny
30.07. 11:45 Fio - Adidas ve 2Q nenaplnil odhad trhu na úrovni tržeb
30.07. 11:05 Fio - Porsche zveřejnilo výsledky za 1H, automobilka potřetí tento rok snížila svůj výhled
30.07. 10:44 Fio - Akciový výhled
30.07. 08:56 Fio