IPO certifikáty - Nové emise jako investiční strategie
V Německu usilují firmy opět ve větší míře o vstup na burzu. Příznivé burzovní prostředí to umožňuje. Stagnace IPO vyvolaná poklesem kurzů po březnu 2000 je pryč. Poskytovatelé indexů vyvinuli speciální tržní barometry – indexy popisující vývoj hodnoty primárně upsaných akcií v jejich ranné fázi. Za minulé období vykazují prvotřídní zhodnocení. Existují certifikáty s IPO-strategií. Podívejme se, jak si vedou.
Vzestup a pád „Nového trhu“
V letech 1999 až 2000 – v době rozkvětu „Nového trhu“ (Neuer Markt) frankfurtské burzy – zažívaly vstupy nových firem na trh (tzv. IPO) největší konjunkturu. Častokrát podnikalo cestu na burzovní parket i několik firem během jednoho dne. V těch dvou letech debutovalo na německém trhu kolem 260 firem. V roce 2001 došlo k ústupu na 21 Initial Public Offerings (IPO). Rovněž v roce 2002 nebylo na dohled zlepšení. Pouze hrstka německých akciových společností vstoupila do burzovního světa. Mnohé z těch firem se mezitím zase vytratily z povědomí (na burze již kotovány nejsou) a mnohé způsobily tehdejším dychtivým investorům vysoké ztráty.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/ipo-certifikaty-nove-emise-jako-investicni-strategie.html
Poslední zprávy
- Starbucks zveřejnil výsledky za 3Q, společnost nadále pracuje na otočení trendu pod novým CEO
30.07. 12:05 Fio - Visa ve 3Q zaznamenala dvouciferný růst výnosů, výhled na celý rok ponechala beze změny
30.07. 11:45 Fio - Adidas ve 2Q nenaplnil odhad trhu na úrovni tržeb
30.07. 11:05 Fio - Porsche zveřejnilo výsledky za 1H, automobilka potřetí tento rok snížila svůj výhled
30.07. 10:44 Fio - Akciový výhled
30.07. 08:56 Fio